IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 What did i wrong to come to this place?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Primrose
Primrose

PROFIEL
Aantal berichten : 28

Registratiedatum : 19-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job:
Relationship: Give me the rose of love and maybe you've got the jackpot.

What did i wrong to come to this place? Empty
BerichtOnderwerp: What did i wrong to come to this place?   What did i wrong to come to this place? Emptydi mei 19 2015, 20:22

Krakende geluiden vulde de duisternis. Kreunend opende Rose haar ogen. Een golf misselijkheid ging door haar heen. Kort sloot ze haar ogen weer even tot de misselijk weer was weggetrokken.Een rilling liep over haar ruggengraat. Ze wou om hulp roepen maar er kwam enkel een schor gepiep uit haar keel. Ze probeerde een paar keer tot haar stem eindelijk was terrug gekeerd. Met behulp van haar armen hees ze zich overeind. Met een hzls kabaal stopte het gene waardoor ze terug tegen de grond werd gesmakt. Een pijnscheut ging door haar heen maar ze negeerde de pijn. Fel licht verlichte de kooi waar ze in bevond. Met haar arm schermde ze haar ogen voor een deel af. Ze probeerde door haar wimpers door te kijken,hopend te zien waar ze was belandt. Haar ogen hadden een koude blik genomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

What did i wrong to come to this place? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What did i wrong to come to this place?   What did i wrong to come to this place? Emptywo mei 20 2015, 07:32

Evan was net bezig om wat hout met een bijl te bewerken toen hij opeens iets hoorde. Het hoofd van de donkerharige jongen draaide zich naar opzij en hij zag dat er iemand nieuw in de Box was aangekomen. Hij keek om zich heen om te zien of er mensen zich om de nieuweling bekommerden, maar er gingen er slechts enkelen naartoe en die stonden erbij en keken ernaar. Met een zachte zucht kwam Evan overeind, gooide de bijl neer en strompelde naar het groepje nieuwsgierige mensen toe. ‘Jullie mogen het luik gerust open doen, hoor,’ sprak hij droog en daarop bewoog één van de jongens zich naar voren en opende het luik. Zoals hij al een keer had gedaan sprong Evan zonder aarzelen de Box in zodat hij zich een beetje onderscheidde van de anderen. Hij had ondertussen zelf al ervaren dat een groep nieuwsgierige mensen die je aankeken niet bepaald een geruststelling was. ‘Welkom in de Glade,’ sprak hij zijn gebruikelijke woorden tegen het meisje. Wat had hij de vorige keer ook alweer tegen dat andere meisje gezegd? Oh ja. Dat ze niet moest panikeren als ze zich niets herinnerde. ‘Allereerst wil ik je vragen om niet te panikeren als je je niets meer kan herinneren,’ begon hij. ‘Het is normaal dat je je niets van je verleden zal herinneren en dat je je naam ook mogelijk voor één dag of meer even kwijt bent. Die eerste zal misschien langere tijd wegblijven, maar die tweede zal wel zo snel mogelijk in je opkomen.’ Hij deed een stap achteruit om haar ruimte te geven en keek haar vervolgens afwachtend aan.

OOC: Zoals beloofd c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Primrose
Primrose

PROFIEL
Aantal berichten : 28

Registratiedatum : 19-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job:
Relationship: Give me the rose of love and maybe you've got the jackpot.

What did i wrong to come to this place? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What did i wrong to come to this place?   What did i wrong to come to this place? Emptywo mei 20 2015, 14:42

Een gedaante sprong de box in. Rose knipperde even met haar ogen en liet haar koude blik over hem gaan. ‘Welkom in de Glade,’ sprak diegene. ‘Allereerst wil ik je vragen om niet te panikeren als je je niets meer kan herinneren,’ Alsof zij in blinde paniek iedereen zo vermoorden. 'Alsof ik dat van plan was.',mompelde ze,haar stem klonk schor. ‘Het is normaal dat je je niets van je verleden zal herinneren en dat je je naam ook mogelijk voor één dag of meer even kwijt bent. Die eerste zal misschien langere tijd wegblijven, maar die tweede zal wel zo snel mogelijk in je opkomen.’wat gezellig. Ze draaide even met haar ogen. 'Mijn verleden speelt heus geen rol.',gaf ze kort als antwoord. De jongen zette een stap achteruit en Rose stond rustig op. De pijn negerend die ze van de klap had gekregen. 'Moet ik je nu een handje geven?',terwijl ze dat zij brachten haar benen haar naar de rand van de box. Het was net te hoog om erover te kijken. Zou ze eruit klimmen? Zonder echt na te denken plaatste ze haar handen aan de rand en trok zich op zodat ze op de rand zat. Met behulp van haar handen stond ze op. Ze liet haar blik over de plek gaan. 4 grote grijze muren,en verder waren er allemaal mensen,en bomen,gras,planten. Het leek haar niet echt een paradijs. Misschien gaf dit wel geen goede eerste indruk,maar dat kon haar niks schelen. Ze wou weten waar ze was,en dat liever op haar eigen houtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

What did i wrong to come to this place? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What did i wrong to come to this place?   What did i wrong to come to this place? Emptydo mei 21 2015, 07:27

Evan zuchtte zachtjes toen hij merkte dat het weer een heel vriendelijk persoon was. Hij was er tot nu toe eigenlijk maar één tegengekomen die echt onvriendelijk tegen hem was geweest en dat was Evangeline. Het gedrag van dit meisje was daar niets bij. Toch ergerde de manier waarop ze reageerde hem een beetje, ook al was het redelijk begrijpelijk. Hij was nu ook niet bepaald de vriendelijkste geweest toen hij hier aan was gekomen. Oké, hij had wel normaal gereageerd en zo, maar hij was toch wel wat vriendelijker geworden toen hij pas in de Glade was en daar rondliep. Hij had zich in het begin vooral verward gevoel over dit alles en de groep starende jongeren, die er nu zoals gebruikelijk ook weer stond – hoewel deze keer wel minder dan de vorige keer toen hij een meisje uit de Box haalde – hadden hem ongemakkelijk laten voelen. ‘Ik ben er alleen om je hieruit te helpen, maar ga je gang als je het zelf kunt,’ sprak hij en hij glimlachte toen hij zag dat ze het inderdaad zelf kon. Hij moest zichzelf er aan herinneren dat niet elk meisje te klein was om uit de Box te komen. Hij nam een aanloop, sprong en wist zichzelf er zo op te hijsen dat hij zich om kon rollen om helemaal op het grasveld te geraken. Hij sprong op en keek om zich heen terwijl het meisje de omgeving aan het verkennen was. ‘Heb je een kleine rondleiding nodig of denk je dat het je wel gaat lukken om alles zelf te ontdekken?’ vroeg hij. Zijn ogen keken haar niet spottend of vernederend aan, eerder nieuwsgierig en behulpzaam. ‘Of zal ik een glaasje water voor je halen?’ Een glaasje water deed, zeker in dit geval, wel wonderen als je je zo verward voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Primrose
Primrose

PROFIEL
Aantal berichten : 28

Registratiedatum : 19-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job:
Relationship: Give me the rose of love and maybe you've got the jackpot.

What did i wrong to come to this place? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What did i wrong to come to this place?   What did i wrong to come to this place? Emptyvr mei 22 2015, 21:50

‘Ik ben er alleen om je hieruit te helpen, maar ga je gang als je het zelf kunt,’ sprak de jongen. ‘Heb je een kleine rondleiding nodig of denk je dat het je wel gaat lukken om alles zelf te ontdekken?’ ze keek hem even aan,en nam hem in haar op. ‘Of zal ik een glaasje water voor je halen?’stelde hij voor. Rose knikte. 'Een glaasje water zal me goed doen.',ze glimlachte daarbij. 'Ik ben bij die boom daar.', ze wees naar een boom die er stond en ging erop af. Zodra ze vond dat ze ver genoeg van hem was begon ze te rennen,niet naar de boom maar naar de twee grote grijze muren die een doorgang vormde. Mooi niet dat ze hier zou blijven als ze weg kon. Ze vertraagde haar passen naar stap en zonder om te kijken ging ze regelrecht de doorgang in. Nu ja,ze was nog niet verder dan het begin van de grote muren,maar hoe dan ook, ze moest en zal het labyrint in gaan. Al was plan 1 gelukt,er in raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

What did i wrong to come to this place? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What did i wrong to come to this place?   What did i wrong to come to this place? Emptyzo mei 24 2015, 21:08

Evan glimlachte naar haar en knikte. Hij verwijderde zich van haar om naar het soort van keukentje te gaan waar de Cooks altijd bezig waren om een maaltijd voor te bereiden. Omdat hij er zeker van wilde zijn dat ze nog bij die boom stond die ze had aangewezen, draaide hij zijn hoofd… en zag dat ze helemaal niet naar de boom ging. ‘Hé!’ riep hij, maar het was te laat. Ze was al te dicht bij de grijze muren. Hij keek naar één van de Cooks die zijn ogen naar hem rolde en zuchtte, waarna hij zich omdraaide en begon te rennen. Omdat hij een goede conditie had, groter was dan haar en grotere stappen kon zetten, was hij zo bij haar. Hij sloot zijn handen hardhandig om haar beide armen en trok haar naar achteren. Oké, misschien was hij nu iets te ruw, maar het moest tot haar doordringen dat dit niet mocht. ‘We hebben niet veel regels,’ siste hij haar toe terwijl hij haar naar achteren trok. Hij ging voor haar staan en zette zijn handen tegen haar schouders zodat ze niet opnieuw zou proberen om naar binnen te rennen. Een sterke windvlaag die van de Maze kwam waaide tegen zijn rug. Hij spande zijn spieren aan als waarschuwing dat ze zeker niet opnieuw moest proberen om weg te komen omdat hij haar dan toch wel zo weer te pakken had. ‘Maar er zijn er toch wel enkele. Ten eerste ben je in de Glade en zorg je voor je medemensen. Ten tweede doe je jouw gedeelte in de Glade. Niet stil blijven zitten dus. En de derde – en daarmee ook de belangrijkste – je blijft uit de buurt van die muren, tenzij je een Runner bent. Is dat duidelijk?’ Zijn stem klonk als die van een commandant en hij liet haar los, waarna hij zijn armen over elkaar sloeg en haar dringend aankeek. Ze stonden nog net buiten de muren. Gelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Primrose
Primrose

PROFIEL
Aantal berichten : 28

Registratiedatum : 19-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job:
Relationship: Give me the rose of love and maybe you've got the jackpot.

What did i wrong to come to this place? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What did i wrong to come to this place?   What did i wrong to come to this place? Emptyza jun 06 2015, 17:10

‘Hé!’ Hoorde Rose achter zich,maar ze versnelde enkel haar passen. Bijna lopend,maar ze was het einde van de twee grote muren nog niet voorbij of ze voelde een ruwe greep om haar handen en werd ze naar achter getrokken zodat ze voor de ingang stond. ‘We hebben niet veel regels,’ siste hij. Ze voelde hoe hij zijn handen op haar schouders legde en met een uitdagende,bijna moordende blik keek ze hem aan waarna ze zijn handen van haar schouders afschudde. ‘Maar er zijn er toch wel enkele. Ten eerste ben je in de Glade en zorg je voor je medemensen. Ten tweede doe je jouw gedeelte in de Glade. Niet stil blijven zitten dus. En de derde – en daarmee ook de belangrijkste – je blijft uit de buurt van die muren, tenzij je een Runner bent. Is dat duidelijk?’ Rose draaide geïrriteerd met haar ogen. 'Ten eerste,maak er geen drama van. Ik beslis waar ik sta en waar ik naar toe ga.', Begon ze. 'Ten tweede,je bent mijn moeder niet dus wees geen zagenwijf en de derde,ik ben oud genoeg om te doen wat ik wil dus handjes thuis ukkie.', Haar stem klonk scherp waar een ijzige toon in lag. Ze keek hem nog steeds met diezelfde blik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

What did i wrong to come to this place? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What did i wrong to come to this place?   What did i wrong to come to this place? Emptyza jun 06 2015, 17:42

Evan was niet onder de indruk van de haast moordende blik die ze op hem wierp. Het zorgde er enkel voor dat hij zijn armen kort over elkaar heen sloeg en zijn wenkbrauw optrok. Als ze weer zou proberen weg rennen om naar de Maze te gaan, was hij zo bij haar. Dan zou hij haar stoppen. Ook al kreeg hij nog zoveel verwensingen naar zijn hoofd geslingerd en werd ze nog zo kwaad op hem, hij ging haar niet de Maze in laten gaan. Ze wist waarschijnlijk ook niet wat zich daar bevond en het werd tijd dat hij haar daarvan op de hoogte bracht. Net toen hij dat haar duidelijk wilde maken, begon ze met antwoorden op zijn woorden. Ah. Haar drie eigen regels waar hij, opnieuw, niet van onder de indruk was. ‘Ten eerste zal ik je dadelijk vertellen waarom er hier zo’n drama van wordt gemaakt,’ antwoordde hij terug. ‘Ten tweede ben ik blij dat ik je moeder niet ben omdat ik dan een vrouw zou zijn en dat zou een ramp zijn.’ Hij grinnikte even kort. Hij kon zichzelf niet inbeelden als een vrouw en dat wilde hij graag zo laten. ‘Ten derde klopt je theorie niet helemaal want ik ben groter dan jij. Dus ik kan geen ukkie zijn.’ Hij trok zijn wenkbrauwen kort op nadat hij het droge antwoord had gegeven en leek nog steeds niet onder de indruk te zijn van haar ijzige blik. ‘De reden dat ik je de Maze niet in laat gaan, is omdat je geen Runner bent en omdat je wel eens verslonden zou kunnen worden door de Grievers. Het is daar gevaarlijk. Dus blijf er uit de buurt.’ Zijn neutrale blik was veranderd naar een waarschuwende en hij deed een stap opzij. Hij maakte zich groot zodat ze er zeker niet opnieuw over na zou denken om weer de Maze in te rennen en slaakte een inwendige zucht. Dit had hij weer, zeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Primrose
Primrose

PROFIEL
Aantal berichten : 28

Registratiedatum : 19-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job:
Relationship: Give me the rose of love and maybe you've got the jackpot.

What did i wrong to come to this place? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What did i wrong to come to this place?   What did i wrong to come to this place? Emptyza jun 06 2015, 17:54

‘Ten eerste zal ik je dadelijk vertellen waarom er hier zo’n drama van wordt gemaakt,’ antwoordde hij terug. ‘Ten tweede ben ik blij dat ik je moeder niet ben omdat ik dan een vrouw zou zijn en dat zou een ramp zijn.’ Echter zag zij wel voor zich,hij als een vrouw. Kort speelde een grijns om de'r lippen. ‘Ten derde klopt je theorie niet helemaal want ik ben groter dan jij. Dus ik kan geen ukkie zijn.’ De grijns was weer verdwenen en haar ogen rolde in haar kassen. ‘De reden dat ik je de Maze niet in laat gaan, is omdat je geen Runner bent en omdat je wel eens verslonden zou kunnen worden door de Grievers. Het is daar gevaarlijk. Dus blijf er uit de buurt.’vervolgde hij. Hij deed een stap opzij. 'Pech,kleinder of niet leer er maar mee leven dat ik je vanaf nu ukkie ga noemen.', antwoordde Rose terwijl ze hem uitdagend aan keek. 'Verder kunnen die grieverszooi me niks schelen. Dood is dood.',gaf ze simpel als antwoord. 'Maar als je je toch al zorgen over me maakt ik zal voor één keer braaf zijn en niet de maze in gaan.',zei ze waarna ze liefelijk glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

What did i wrong to come to this place? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What did i wrong to come to this place?   What did i wrong to come to this place? Emptyzo jun 07 2015, 15:39

Evan zuchtte een tikkeltje vermoeid. Het overkwam weer typisch hem dat het iemand was die moeilijk moest doen in zijn bijzijn. Tot nu toe had hij best aardige mensen ontmoet. De één wat aardiger dan de ander, maar er zat nooit iemand bij waar hij echt ruzie mee had gehad of iets in die trant. Hij was dan ook iemand met veel zelfbeheersing, iets wat wel nodig was als hij Med-Jacker wilde worden. ‘Fine,’ mompelde hij. Dan noemde ze hem maar ukkie. Wat zij voor haarzelf het beste vond. Hij zou gewoon zijn negeerstandje aanzetten als ze hem zou irriteren met die bijnaam. Het zou toch ironischer zijn voor hem dan voor haar want ze was kleiner dan hem. Hij sloeg zijn armen over elkaar heen bij haar woorden. ‘Als je je niet aan de regels houdt, zorg ik dat de keepers hier weten wat je van plan bent en dan word je dag en nacht in de gaten gehouden. Als dat is wat je soms wilt,’ sprak hij en hij glimlachte al even liefelijk terug naar haar. Hij wist dat hij nu een kinderachtig spelletje meespeelde, maar de ernst van de situatie leek niet tot haar door te dringen. ‘De boodschap lijkt me vrij duidelijk,’ sprak hij bruusk. ‘Blijf binnen de muren.’ Hij draaide zich op zijn hielen om. ‘Goed, nu we dat van de baan hebben,’ ging hij doodleuk verder, ‘moet ik je soms een rondleiding geven? Ik denk dat al die termen zoals de Glade, de Maze, Griever, keeper en de jobs hier natuurlijk je niet veel zeggen.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

What did i wrong to come to this place? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What did i wrong to come to this place?   What did i wrong to come to this place? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What did i wrong to come to this place?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» So am I wrong?
» Wrong hammock
» A map to a better place
» Ain't no place like home
» This place stinks>Anthony

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: The Box-