IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Just to get a glimps beyond this illusion

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Kai
Kai
Brick-nick

PROFIEL
Tag : Miss me? No? Oh, well.

Aantal berichten : 177

Registratiedatum : 18-07-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Don't stop me now If you wanna have a good time Just give me a call

Just to get a glimps beyond this illusion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just to get a glimps beyond this illusion   Just to get a glimps beyond this illusion - Pagina 2 Emptydi nov 24 2015, 17:41

If it feels good, tastes good

It must be mine
Kai fronste kort bij de woorden van Hayden, terwijl ze nog steeds zijn handen vast had en deze met haar vingers streelde. Het was ook nogal verwarrend. Ze gaf tekenen met haar lichaam aan dat ze hem wou, maar haar woorden gaven aan dat ze het niet wou. En waar hij dan naar luisteren moest? Hij moest luisteren naar de nee, want dan zat je altijd goed. Dat wist hij wel en waarom, dat wist hij dan weer niet. Het was niet dat hij zich herinneren kon dat hij dat had geleerd. Hij wist het gewoon, een soort instinct. "Zolang je woorden en je lichaamstaal niet overeen komen met elkaar, gebeurt er gewoon niets," merkte hij nuchter op. Hierna vroeg Hayden waarom hij zo aardig was. "Waarom zou ik dat niet zijn? Je geeft me geen enkele reden om niet aardig tegen je te doen," merkte hij op. Hayden had zijn handen los gelaten en was van hem af gestapt, nu ging hij rechter op zitten. Hij keek haar rustig aan, met een vragende frons op zijn gelaat. "Het is nogal verwarrend ja," merkte hij op. "Maar ik heb een soort afspraak met mezelf; en dat is wat ik eerder zei over woorden en lichaamstaal," zei hij. "En geen probleem, ik ben blij dat je je nu wel bete voelt," zei hij vervolgens. Hij vroeg zich af waar haar gedrag zo vandaan kwam, waarom ze zo raar deed. Al vermoedde hij dat het gewoon kwam door wat ze eerder had gezegd.
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Just to get a glimps beyond this illusion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just to get a glimps beyond this illusion   Just to get a glimps beyond this illusion - Pagina 2 Emptydi nov 24 2015, 20:03


Ze schudde haar hoofd en keek hem aan niet begrijpend. Ze greep zijn shirt van de grond en reek die naar hem uit. 'Hier je shirt' zei ze zachtjes en kalm. Ze kneep haar ogen samen op zijn woorden dat haar lichaamstaal niet bij haar woorden paste. En dan gebeurd er niets? Wat gebeurt er niet? 'Dat is soort van mijn ding. Ik zeg dat ik mensen haat of niet mag maar stiekem wil ik ze beter leren kennen. Maar wat gebeurt er niet? Had je plannen?' Vroeg ze zachtjes terwijl ze zijn handen weer vastpakte en hem overeind trok. Hij gaf toe dat het verwarrend was en ze grinnikte. Haar karakter kon makkelijk omslaan van allerlei emoties en het gebeurde regelmatig als ze bij andere was. Helemaal als ze eigenlijk niet wist hoe ze een houding moest geven. 'Wat was je vanplan dan wat nu niet kan omdat mijn lichaamstaal niet klopt.' Vroeg ze zachtjes terwijl ze zijn nek pakte en hem naar beneden trok en hem zacht nog een kus gaf. 'Iets in die trant?' Vroeg ze nog zachter terwijl ze hem met een uitdagende blik aankeek. Ze liet hem opnieuw los en draaide zich om. 'Maar Kai ik ga naar mn bedje ik slaap slecht en ik ben ongelofelijk moe.' Zei ze vrolijk terwijl ze even over haar schouder naar hem keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Kai
Brick-nick

PROFIEL
Tag : Miss me? No? Oh, well.

Aantal berichten : 177

Registratiedatum : 18-07-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Don't stop me now If you wanna have a good time Just give me a call

Just to get a glimps beyond this illusion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just to get a glimps beyond this illusion   Just to get a glimps beyond this illusion - Pagina 2 Emptydi nov 24 2015, 20:44

If it feels good, tastes good

It must be mine
Kai zag hoe Hayden zijn shirt pakte en deze naar hem uit reek. Hij glimlachte even wat onschuldig en pakte zijn shirt aan. "Nu alweer uit gekeken?" Vroeg hij licht plagerig en trok zijn shirt daarbij aan. Hij stond zelf nu ook. 'Dat is soort van mijn ding. Ik zeg dat ik mensen haat of niet mag maar stiekem wil ik ze beter leren kennen. Maar wat gebeurt er niet? Had je plannen?' Vroeg ze. Nu werd Kai toch een beetje nerveus bij haar woorden. Ze had hem opgewonden, natuurlijk had hij dingen met haar willen doen. Maar niet per se. Als zij het niet wou. Hayden had zijn handen weer vast gepakt en hij keek haar even warm aan. Ze vroeg opnieuw naar wat hij van plan was geweest. Maar toen pakte ze zijn nek en gaf hem een kus, die hij beantwoorde. Hierop vroeg ze of het iets in die trant was. Hij glimlachte wat speels. "Ja, iets in die trant," merkte hij op, terwijl hij haar een kus op haar voorhoofd gaf. Haar uitdagende blik ontging hem niet, en hierop gaf hij haar een uitdagende blik terug. Zijn wenkbrauwen maakte het nog wat spannend ook. De volgende woorden waren jammer, maar het was inderdaad al laat. 'Maar Kai ik ga naar mn bedje ik slaap slecht en ik ben ongelofelijk moe.' Kai liep naar haar toe en legde zijn hand op haar schouder. "En als ik dan bij je kom liggen, slaap je dan nog slecht?" Vroeg hij daarop.
THANKS
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Just to get a glimps beyond this illusion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just to get a glimps beyond this illusion   Just to get a glimps beyond this illusion - Pagina 2 Emptydi nov 24 2015, 21:15


Ze grinnikte en knikte plagend. 'Tuurlijk ben ik uitgekeken, straks kijk ik al het knappe er af voor ik het kan aanbidden.' Zei ze plagend terwijl ze even nadacht. 'Maar gespierd betekend niet meteen dat het lekker ligt liefje.' Zei ze terwijl ze hem net zo uitdagend aankeek als dat ze de hele tijd had gedaan. Ze schudde lachend haar hoofd op zijn antwoord. Ze beet zacht op haar lip van de blik die hij haar gaf maar schudde haar hoofd op zijn vraag. 'Dat lijkt me niet echt een geniaal idee.' Zei ze zachtjes voor ze lachte. Nee ze had werkelijk met iedereen bij wie ze eigenlijk alleen ging slapen, gewoon slapen een ongelukje gehad. Nee ze hield van Oliver en ze had hem nodig, er was geen ruimte meer om fouten te maken. Ze glimlachte en stak haar hand op naar hem en liep de meeting cabin uit en besloot in de gardens te gaan liggen.

- done
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Just to get a glimps beyond this illusion - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just to get a glimps beyond this illusion   Just to get a glimps beyond this illusion - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just to get a glimps beyond this illusion
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Meeting Cabin-