IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Let's pretend...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shawn
Shawn

PROFIEL
Aantal berichten : 4

Registratiedatum : 04-11-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship:

Let's pretend... Empty
BerichtOnderwerp: Let's pretend...   Let's pretend... Emptywo nov 04 2015, 10:48

Hallo iedereen!

Ik ben Marjolein, ik ben een actieve role-player. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat het jaren geleden is dat ik het voor het laatst in het Nederlands heb gedaan, dus dat wordt wel even wennen! Ook hebben deze site en ik nogal ruzie, dus mocht ik ooit wat aparts neerzetten is dat echt totaal niet mijn schuld.

Ik ben 17, zit nog op school (helaas) en doe 6 gymnasium. Ik heb al zes jaar een verzorgpaard en rijd al behoorlijk wat langer. Ik praat (te) veel en ben over het algemeen behoorlijk enthousiast. Ik hoop dat ik hier lekker actief met iedereen een leuke tijd zal hebben.

Als je meer wil weten, vraag dan maar! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyara
Kyara

PROFIEL
Aantal berichten : 24

Registratiedatum : 14-10-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Running after piggies
Relationship: That pine tree and i are deamn close! No seriously im way out of your league

Let's pretend... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's pretend...   Let's pretend... Emptywo nov 04 2015, 10:52

Welkom en we zijn niet zo moeilijk als je wat aparts neerzet zullen we niet meteen denken wth doet marjolein nou weer?

Nou gezellig dat je er bent ^^.
Tof dat je paardrijd wat voor paardje is het Very Happy

Geniet van school nu het nog kan Very Happy

Terug naar boven Ga naar beneden
Tamara
Tamara

PROFIEL
Tag : Heyhoi

Aantal berichten : 75

Registratiedatum : 16-10-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18 years
Job: -
Relationship:

Let's pretend... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's pretend...   Let's pretend... Emptywo nov 04 2015, 11:13

Hi Marjolein,
Welkom op de site. ^^ Wat leuk dat je paardrijd. Doe ik ook. c:
Nou ik hoop je nog in de rpg tegen te komen. ^.^
Ik zit ook nog op school hoor. En ik moet nog 2 jaar, want zit in de 4de haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Shawn
Shawn

PROFIEL
Aantal berichten : 4

Registratiedatum : 04-11-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship:

Let's pretend... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's pretend...   Let's pretend... Emptywo nov 04 2015, 11:22

Dank jullie beiden!

Kyara @ Nou, daar houd ik je dan aan. Je weet nooit wat zo'n fantastische digibeet als ik weer voor elkaar kan krijgen.
Paardje is een grijze Fjord, ondertussen al hoog bejaard maar nog even irritant poepig.
Hm, ik denk niet dat ik dat advies in ere kan houden. Sorry, haha.

Tamara @ Ik hoop het ook!
Tja, dan moet je nog wel eventjes, ja. Ik vond de vierde zo'n rotjaar; iedereen was aan het stressen en ik, nou ja, niet. De zesde is super rustig en relaxt, dus nog even volhouden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Let's pretend... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's pretend...   Let's pretend... Emptywo nov 04 2015, 11:45

Hellu,

Welkom op TMR, hope you have fun. Mag ik vragen naar wat voor muziek je luistert? C:
En ik kan er niets aan doen maar toen ik je naam zag van je karakters was dit het enige waar ik aan kon denken:


Anyway; have a good one!

-Cat
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Let's pretend... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's pretend...   Let's pretend... Emptywo nov 04 2015, 12:58

Hey Marjolein! Weer een nieuw gezicht haha. Welkom hier (:
Het is hier behoorlijk relaxed, dus je krijgt geen boze admin achter je aan als je wat raars doet. Dus no worries! (: Ik ben nu wel benieuwd op wat voor rpg's je zit/hebt gezeten, en stiekem ook een beetje hoe je deze site hebt gevonden haha.
Anyway, heel veel plezier hier! Als iets een beetje verwarrend is (met de verhaallijn bijvoorbeeld) moet je maar even een berichtje sturen. Ik kan me namelijk best voorstellen dat het nogal onbegrijpelijk is allemaal als je niet bekend bent met de site Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Shawn
Shawn

PROFIEL
Aantal berichten : 4

Registratiedatum : 04-11-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship:

Let's pretend... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's pretend...   Let's pretend... Emptywo nov 04 2015, 13:15

Oliver @ Of, nou ja:

Toch, vind het persoonlijk wel een leuke naam. Maar dat filmpje van jou is echt afschuwelijk, hahaha.
Ik hoop het ook. En welke muziek ik luister? Dat voelt als een strikvraag. Eh, ik luister over het algemeen alles wat ik tegenkom, als er maar geen rapstukje inzit. Dat vind ik toch wel zo afschuwelijk. Mijn favoriete band is waarschijnlijk The Script, als ik echt zou moeten kiezen.

Max @ Hallo! Smile Ik doe voornamelijk aan 1x1 role-plays (heb groepen altijd een beetje vermeden, maar ach, dacht probeer het toch maar een keer), heb even op barbermonger gezeten en ook iets anders in een ver, duister verleden, maar de naam daarvan ben ik alweer vergeten. Iets met piraten ofzo...
Ik ben op deze site gekomen omdat iemand een oproepje had geplaatst in een YA boekensite op facebook waar ik lid van ben en heeeeeel af en toe weleens op kijk.
Ik ga je inderdaad even een berichtje sturen, want kan er inderdaad nog niet echt een touw aan vast knopen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Kai
Brick-nick

PROFIEL
Tag : Miss me? No? Oh, well.

Aantal berichten : 177

Registratiedatum : 18-07-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Don't stop me now If you wanna have a good time Just give me a call

Let's pretend... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's pretend...   Let's pretend... Emptywo nov 04 2015, 13:53

Hallo Marjolein!
Welkom op de site! Ik ben dus die persoon die de site op FB had geplaatst, mocht je het willen weten. Ik ben hier zelf ook nog nieuw, maar hoop je in de RPG tegen te komen. Voor een topic kan je altijd een PM sturen.

Groetjes,
Nathalie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia
Julia

PROFIEL
Tag : FOR VENDETTA

Aantal berichten : 49

Registratiedatum : 13-10-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job:
Relationship:

Let's pretend... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's pretend...   Let's pretend... Emptywo nov 04 2015, 16:41

Weelkom Marjolein!

Ik adoreer je face claim *.*
Oké, ik vlieg het topic weer uit xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shawn
Shawn

PROFIEL
Aantal berichten : 4

Registratiedatum : 04-11-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship:

Let's pretend... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's pretend...   Let's pretend... Emptywo nov 04 2015, 20:57

Nathalie @ Ohh, leuk, dan weet ik ook wie jij bent, haha. Heel erg bedankt voor het plaatsen van dat bericht, trouwens. Heb er zeker geen spijt van dat ik het even ben gaan checken. Smile

V @ Haha, dankjewell~ Ben best wel blij met hem, haha!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Let's pretend... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's pretend...   Let's pretend... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let's pretend...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» first... lets eat

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: ALGEMEEN :: Introduction-