IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Gathering III

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Gathering III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering III   Gathering III - Pagina 2 Emptyza mei 30 2015, 18:49

'Cause this is torturous electricity


Zoals ze had verwacht reageerde Hayden ontzettend vijandig en stelde Alex zich kandidaat. Alleen de reactie van Fletcher had ze niet verwacht, maar ze besloot het te negeren. Ze wist niet of ze nu al nieuwe runners zouden kiezen, maar het was altijd handig om te weten wie mee wou doen. Net toen ze een weerwoord wou geven aan de roodharige keeper, nam een andere jongen de woorden uit haar mond. Ze rechtte haar rug, liep naar het midden van de kring en sprak duidelijk: "Inderdaad, Erik heeft gelijk. We vervangen Oliver niet. Absoluut niet! We geven hem het herstel dat hij nodig heeft en daarna kan hij weer mee, als hij dat wilt natuurlijk." Haar blauwe ogen keken Hayden aan, om te zien hoe zij de woorden oppakte. "Er wordt gewoon een nieuw lid toegevoegd aan het team en niemand had het over het vervangen van Oliver." Ze keek de groep Laarders rond, waarbij ze zorgde dat ze met iedereen oogcontact had, "Als we hier ooit uit willen geraken, gaat dat niet gebeuren door hier gezellig op ons gat te zitten en maar te hopen. Ja er zijn risico's en ja er zijn mogelijkheden dat we deze uitgang toch niet vinden, maar betekend dat, dat we het gewoon moeten opgeven? Ik denk het niet." De vastberaden Helena was terug en voor nu zou ze niet meer weggaan, zonder Oliver zou ze haar mannetje wel alleen staan. "Er is nog altijd een kans dat het ons lukt en dat we hier weg kunnen. Is dat niet juist wat we willen?" Eindigde ze haar peptalk, waarna ze weer iets terug naar achteren stapte, uit de kring van aandacht.
tag: Helena| words: xxx | notes: xxx
robb stark



Laatst aangepast door Helena op za mei 30 2015, 19:09; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Gathering III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering III   Gathering III - Pagina 2 Emptyza mei 30 2015, 19:02

De reactie van Fletcher deed haar verschieten, genoeg om haar even een beetje op te laten springen van zijn serieusheid. Dit was ze niet gewend van hem, het was wel leuk om nog een andere kant van Fletch te zien. Maar onverwacht was het wel. Toch verbaasde de woorden van Hayden haar toch wat meer. Ze had kunnen verwachten dat haar roodharige vriendin dit zou denken. Maar om eerlijk te zijn had ze er niet bij stil gestaan hoe het over zou komen, en daar voelde ze zich erg schuldig over. Met haar hoofd een beetje naar omlaag gehangen keek ze naar Hayden die nu naar een zit plek was gelopen. Ze wou achter haar vriendin aangaan, maar was dat een goed idee? Zou ze dingen niet gewoon erger maken? Toch moest ze het proberen, toch? Maar net voor haar vertrek begonnen anderen al te praten, dus bleef ze nog heel even stil staan. Toch begon ze nog in de richting van het meisje te stappen voor Erik uitgepraat was. Met een schuldige blik in haar ogen hurkte ze voor de stoel waar Hayden opzat. Ondertussen was Helena begonnen met spreken en luisterde Alexx stil mee. Pas toen de laatste paar woorden Helena haar mond uit waren begon zijzelf te spreken. “Hayden, ik zou Oliver nooit vervangen. Ik ken hem dan niet zo goed als jij maar hij betekent veel voor je en ik zou dat nooit bij een persoon doen, en al zeker niet iemand waar jij om geeft. Ik zou een voorlopige runner zijn, tot Oliver beter is en zelf weer als runner zou werken. Als het moet zou ik dan weer naar Slobber gaan en de stallen uitmesten enzo. Geloof me, ik zou hem nooit van mijn leven willen vervangen.” Ze wist niet of dit veel zou veranderen, maar ze moest het proberen. Onzeker keek ze Hayden aan. Eerlijk gezegd was ze best bang voor de roodharige haar reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Gathering III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering III   Gathering III - Pagina 2 Emptyza mei 30 2015, 19:11

Gathering III - Pagina 2 XTiTnHN9T5miD1rIuQ

// Max
Het duurde even, maar Hayden ging in op zijn voorstel om haar keeper te maken als cook. Gelukkig maar, en wie weet gaf het haar wat afleiding. Helena stelde voor een nieuwe runner aan te stellen, wat Max peinzend op zijn wang liet bijten. De eerste keer dat er twee runners werden aangesteld, had hij al een waanzinnig verantwoordelijkheidsgevoel gehad. Ze hadden geen idee wat er zich achter die muren bevond, alleen het geluid dat het produceerde. Nu wisten ze wel wat de gevaren waren, en niemand die de garantie gaf dat dit het ergste was wat iemand kon overkomen. Moesten ze nu weer mensen naar binnen sturen? Alex bood zich aan, en ook Erik was positief, al bood hij zich niet aan. Misschien zou Max eens met hem praten, want het leek hem een beter idee om hem eventueel als runner aan te stellen dan Alex, gezien haar.. tsja.. instabiele mentale situatie? "Wat als we dat besluit voor nu even uitstellen? Tot we meer weten over wat er met Oliver aan de hand is en hoe we het moeten genezen. Stél dat het met iets uit de box genezen kan worden, dan denk ik dat wat minder mensen er moeite mee hebben om runners het labyrint in te sturen." Hij in ieder geval wel. "Dat geeft iedereen ook wat meer tijd om te overwegen of ze zich willen aanmelden als runner."

Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Gathering III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering III   Gathering III - Pagina 2 Emptyzo mei 31 2015, 14:22

Evan had stilletjes zitten te luisteren. Hij had gemerkt dat de roodharige waar Lex naartoe was gelopen een boze blik op hem had geworpen en vroeg zich af of de roodharige een hele close vriendin van Oliver was of dat ze het gewoon niet prettig van hem vond dat hij dat soort vragen stelde. Hij besloot om er echter geen antwoord op te geven en ging gewoon verder met luisteren. Er gebeurde van alles tegelijkertijd. Allereerst werd er een nieuwe Keeper aangesteld. De roodharige, Hayden genaamd, werd Keeper van de Cooks. Daarna stelde Lex zichzelf aan als Runner nadat er voorgesteld werd dat er een nieuwe Runner gezocht moest worden omdat Oliver waarschijnlijk niet meer bereid was om verder te gaan, wat Evan ten zeerste betwijfelde. Het wilde niet zeggen dat als hij gestoken was dat hij geen kans meer had op herstel. Uiteindelijk kwam Max met de oplossing en Evan knikte ten teken dat hij het ermee eens was, hoewel hij zichzelf nog niet echt had laten horen. Dat liet hem er trouwens weer aan herinneren dat Athony hem een paar dagen geleden had gezegd dat hij de eerstvolgende vergadering een antwoord zou even over Med-Jacker-gebeuren. Hij wist echter niet of hij daar de donkerharige jongen nu aan wilde laten herinneren. Er was erg veel gebeurd en de kans dat de jongen met zijn gedachten ergens anders zat was groot. Toch was nu wel het uitgerekende moment. Maar aan de andere kant… als hij afgewezen werd, zou dat wel gebeuren waar iedereen bij was. Dat risico moest hij dan maar nemen, vond hij. Een tikkeltje zenuwachtig zijnde schraapte hij zijn keel zodat de aandacht van de anderen kreeg. Hij merkte dat hij het lastig vond om te praten als iedereen hun aandacht op hem gevestigd had en dus keek hij de persoon aan waarbij hij zich, onder deze omstandigheden, het meeste op zijn gemak voelde. En dat was niet Lex omdat ze zo dichtbij Hayden stond, maar Max en Anthony, want die zaten redelijk dicht naast elkaar. ‘Ik wil je absoluut niet pushen met je keuze, Anthony,’ begon hij zachtjes zodat ook weer niet iedereen meteen mee hoefde te luisteren, ‘maar denk je dat deze situatie ook niet vraagt om wat… Med-Jackers? Ik eh…’ Man, wat was dit zenuwslopend, zeg. ‘… dacht dat je vandaag je antwoord zou geven. Dus eh… ja.’ Wat was hij toch ook weer een oen. Maar goed, hij had in elk geval wel zijn gedachten gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Gathering III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering III   Gathering III - Pagina 2 Emptyma jun 01 2015, 08:09


Haar amberbruine ogen schoten naar de latina, begon ze nu werkelijk een heel brabbelverhaal te houden. Iets waar ze geen behoefte aan had.. Urgh als ze niet snel die scheur zou sluiten ging ze weg. Dan kon ze terug naar Oliver. 'Ben je klaar?' Vroeg ze zachtjes en rustig terwijl ze naar haar keek. Het enige wat in haar gedachtes stond wat Oliver. Ze keek op op Max zijn voorstel om het gewoon niet nu te beslissen. Een korte glimlach dwong zich op haar lippen. Zie je Oliver moest eerst genezen worden niets nieuwe runners nu. Ze rolde met haar ogen om de zelfde jongen die graag aandacht wilde ofzo. Dat halve gestotter en gemekker. 'Misschien moet je het even buiten gaan bespreken want dit is pusherig.' Zei ze terwijl ze naar hem keek. 'Goed mag ik gaan? Lijkt me niet dat er nog wat interessants gaat gebeuren hier.' Zei ze kalm terwijl ze naar Max keek en opstond. Ze had geen zin om hier onder de mensen te zijn, geen zin om domme of irritante vragen te houden. Of goedpraterij van haar vriendin, gewoon allemaal geen zin in en iedereen kon van haar part net zo goed naar de maan lopen.

♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

Gathering III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering III   Gathering III - Pagina 2 Emptyvr jun 05 2015, 23:16

Anthony knikte kort bij wat Max zei en richtte zijn blik nu op de andere gladers die met elkaar in discussir gingen over het kiezen vanvwel of geen nieuwe runner. Even haalde hij zijn wenkbrauw op bij wat hij te horen kreeg aan argumenten. Waarom hielden ze zich daar nu mee bezig? Ant richtte zijn blik even bedenkelijk op de grond. Hij zou vandaag ook bekend maken wie hij ook zou aanstellen als med-jackers. Hij wilde net de groep onderbreken toen Evan hem half aansprak. Even tilde hij zijn hand op als teken dst hij geduld moest hebben, waarna hij de aandacht van de anderen trok. " Ik verwacht in de toekomst nog meer zulke gevallen als Oliver, nu dat onze groep groter word en wil daarom ook nog twee mensen aanstellen als med-jackers," hij keek de groep kort in stilte aan waarna hij verder ging. "Ayla en Evan, jullie zullen de eerste zijn die ik voorlopig aanstel." Hij knikte kort naar het duo. Hij kon dan wel niet goed met hen ogaan, nog niet, maar voorlopig waren zij zijn eerste keus geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

Gathering III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering III   Gathering III - Pagina 2 Emptyza jun 06 2015, 13:01

De hele tijd had ze enkel geluisterd en gekeken. Het ging vooral over het feit of ze nu wel of niet een nieuwe runner moesten aanstellen. Ze zuchtte kort. Toen ze hoorde wat de roodharige zei dat je rende met je benen en niet met je armen moest ze haar gelijk geven. Het zou toch echt gemeen zijn als Oliver niet zou mogen rennen. De roodharige verliet uiteindelijk de meeting cabin. Uit haar ooghoeken zag ze Evan naar Anthony lopen en iets vragen waarna Anthony hem het zwijgen oplegde met een gebaar. " Ik verwacht in de toekomst nog meer zulke gevallen als Oliver, nu dat onze groep groter word en wil daarom ook nog twee mensen aanstellen als med-jackers," Begon hij. "Ayla en Evan, jullie zullen de eerste zijn die ik voorlopig aanstel." Ze keek op bij het horen van haar naam en even moest ze wat ze hoorde verwerken. Anthony knikte kort. Al die tijd had Ayla een neutrale blik,zelfs toen Anthony bekend maakte dat ze Med-Jacker gaan worden. Een glimlach vormde zich om haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Gathering III - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering III   Gathering III - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gathering III
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gathering I
» Gathering II
» Gathering IV
» Gathering V
» Keepers' gathering

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Meeting Cabin-