IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Slicie Slicie } OPEN

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

Slicie Slicie } OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Slicie Slicie } OPEN   Slicie Slicie } OPEN Emptyzo mei 24 2015, 13:03


"IN THE DARKNESS,
HOPE IS SOMETHING
YOU GIVE YOURSELF."


~ Rebecca

Waarom in godsnaam zij een slicer? Het antwoord wist ze zelf ook niet. Ze slachtte al dieren voordat er echte jobs waren. Ze kon het aan, dat wist ze zeker, maar alle andere Slicers waren... bloeddorstig? Om het zo te zeggen.

Rebecca staarde naar het kippenhok. Daarnaast het aparte kippenhok voor de kip Alexandra. Ze glimlachte toen ze er terug aan dacht. Die kip ging ze nooit slachten, never.
Ze draaide zich naar het andere hok en boog zich voorover. De kippetjes keken een beetje angstig naar haar op. "Het is oké.", zei ze met een warme stem. De kippen kalmeerde een beetje. Het zongebruinde meisje pakte een grijze kip. Hij was hier al langer dus zat er meer vet aan en hij had zijn beste dagen gehad. Rebecca pakte hem bij zijn vleugels vast, hierdoor kalmeerde het diertje. Ze stak het tussen haar benen en gaf het een paar aaitjes. Wat een cuterd. Rebecca prutste wat aan haar messen riem tot ze er een redelijk klein mesje uit haalde. Zacht en heel scherp zodat het geen pijn deed. Rebecca maakte een zacht sussend geluid terwijl ze het mes op de keel zette van het kippetje. Ze had het niet eens door. Het meisje bleef door gaan met sussende geluidjes maken terwijl ze het mes heen en weer bewoog tot ze het botje voelde. Het was niet nodig om het te breken. De kip schokte een beetje, daarom hield ze het tussen haar benen. Daarna hield ze stil. Rebecca plofte op de grond en ging in kleermakerszit zitten. Ze legde de kip op haar benen en aaide het zachtjes over zijn lijfje. Wat een mooi beestje. Haar vingers plooide zich rond een veertje en trokken het uit. Ze stak het bij haar schouder, waar al talloze veertjes hingen.

} OPEN

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Slicie Slicie } OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slicie Slicie } OPEN   Slicie Slicie } OPEN Emptyzo mei 24 2015, 13:51


Haar lange bruine benen bewogen zich voort over de zachte aarde. Gehuld in een korte broek en een lange witte blouse liep ze naar de plek waar het vee werd gehouden. Ze vond het fijn hier te zijn, de dieren zorgden dat ze kalmeerde. Het slachten was iets minder haar pakkie aan, het aanbeeld maakte haar misselijk en daarom vermeed ze het liever. Het zonnetje scheen lekker op haar huid, ze verwachtte op dit uur van de middag niemand hier. Het was rond lunchtijd, ze had zelf nog geen werk maar de meeste in de Glade genoten van hun pauze. Vrolijk liep ze de ruimte binnen, maar ze stopte met wandelen toen ze een jong meisje de keel van een kip door zag snijden. Siënna was er allesbehalve gecharmeerd van en wendde daarom haar hoofd af. "Ik neem aan dat we kip eten vandaag." Mompelde ze, haar stem klonk een beetje beknepen omdat ze haar adem dichthield. De geur van de dood was ook niet iets wat haar aansprak. Siënna was wel avontuurlijk en ook zeker niet heel angstig, maar dieren doden was gewoon een baan die haar in de verste verte niet aansprak. "Ik ben Siënna, by the way. Ik ben nieuw, of.. een greenie zoals jullie het noemen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

Slicie Slicie } OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slicie Slicie } OPEN   Slicie Slicie } OPEN Emptyma mei 25 2015, 14:52


"IN THE DARKNESS,
HOPE IS SOMETHING
YOU GIVE YOURSELF."


~ Rebecca

Een beknepen stem deed haar opkijken. Ze zag een meisje wegkijken. Rebecca glimlachte en duwde een lok achter haar oor. "Ik ben Siënna, by the way. Ik ben nieuw, of.. een greenie zoals jullie het noemen." Ze knikte vriendelijk en klopte op het stukje grond naast haar. "Ik vind Siënna een mooiere naam dan greenie." Ze aaide de grijze kip liefdevol. Het was een techniek waardoor ze amper pijn leden en ook minder bloed aan te pas kwam. Anders hield ze het ook niet vol. "Ik ben Rebecca, en om op je vraag te beantwoorden..." Ze keek naar de kip in haar schoot. "...ja."


Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Slicie Slicie } OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slicie Slicie } OPEN   Slicie Slicie } OPEN Emptyma mei 25 2015, 15:58


Siënna kon niets anders dan een glimlach op haar gezicht toveren bij de woorden van het meisje. Ze had een kalme uitstraling en dat deed haar goed. Deze plek was nogal een hoop om op te nemen en daarom waren de rustige momenten het enige wat Siënna nog op de been hield. Met een kleine zucht ging ze op een van de in elkaar gebouwde stoelen zitten. "Dankje," antwoordde ze verlegen op haar compliment. Ze vouwde haar benen over elkaar en knipperde kort met haar ogen terwijl ze naar de kip keek. "Misschien ben ik wel degene die 'm klaarmaakt vanavond." Zei ze, doelende op haar aangewezen baan als kok. "Ik vind het knap dat je dit kan, het oogt zo vreedzaam en pijnloos." Mompelde Siënna terwijl ze gebiologeerd naar de handelingen van Rebecca keek.

Terug naar boven Ga naar beneden
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

Slicie Slicie } OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slicie Slicie } OPEN   Slicie Slicie } OPEN Emptyma mei 25 2015, 16:56


"IN THE DARKNESS,
HOPE IS SOMETHING
YOU GIVE YOURSELF."


~ Rebecca

De lok die steeds voor haar gezicht viel irriteerde haar nu wel. Ze stopte hem zorgvuldig terug achter haar oor. "Dankje." Rebecca keek het meisje glimlachend aan. Ze stond op en trok een stoel naar zich toe om daar in de zelfde pose op te gaan zitten. Nu waren ze ongeveer even hoog. "Misschien ben ik wel degene die 'm klaarmaakt vanavond." Ze lachte hardop, ja dat zou wel kunnen. "Ik vind het knap dat je dit kan, het oogt zo vreedzaam en pijnloos." Haar grijsblauwe ogen keken weer naar de kip. "Tja... ik zou het niet zo noemen." Ze aaide het kleine kopje. "Ik probeer ze ehm... nog een beetje liefde te geven en ik probeer technieken die het beste zijn voor hun." Nee, ieuw, ze was zeker niet iemand die er op kickte. Ze wilde gewoon dat er iemand was die het met liefde deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Slicie Slicie } OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slicie Slicie } OPEN   Slicie Slicie } OPEN Emptyma jun 01 2015, 20:50


Siënna luisterde aandachtig, maar de rillingen liepen alsnog over haar rug toen ze weer naar de dode kip keek. "Ik houd niet zo van de dood." Ze glimlachte krampachtig en keek maar snel weer naar Rebecca voor ze zich niet meer in kon houden. Het was een beetje onbeleefd als ze ineens het huisje uit zou spurtten. "Desalniettemin moeten we wel eten." Merkte ze logisch op zonder er echt een gesprek mee te beginnen. De volgende zin die Rebecca sprak trok haar aandacht. "Herinner jij je die technieken dan? Komt je geheugen terug?!" De enthousiasme was in haar stem te merken. Siënna was flink rechtop gaan zitten en viel hierbij bijna van haar stoel af. Haar haar viel in haar gezicht en dat veegde ze er snel uit om Rebecca weer aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Slicie Slicie } OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slicie Slicie } OPEN   Slicie Slicie } OPEN Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Slicie Slicie } OPEN
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Open || fun
» What's this! {Open}
» OPEN || The way out
» What? [&open]
» [OPEN] What am I doing here?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Meadow-